otrdiena, 2012. gada 27. marts

Jauns sākums

Pirms kāda laika es mēģināju sākt rakstīt emuāru Tumblr.com, bet tas bija diezgan neveiksmīgs mēģinājums. Ātri sapratu, ka tur pieņemtais formāts, kura pamatā ir attēli, neatbilst tam, ko es vēlos. Jā, es grasos arī ievietot emuārā attēlus, bet lielākoties tie ir attēli, kas prasa komentārus vai attēli, kas paši tikai komentē rakstīto tekstu.

Tā kā es patiesībā daru diezgan daudz dažādu lietu, apkārt esošie mani jau kādu brīdi mudina neturēt sveci zem pūra un uzdrīkstēties parādīt arī citiem sava darba vai, drīzāk, darbību rezultātus.

Kamēr es domāju, ko vēl varētu pasacīt sākumam, apskatiet, kas man izaudzis uz palodzes:

Šādu cilvēciņu ar zāles sēklām nopirku TIGER veikalā, bet gaidu izdīgstam arī pavisam pašrocīgi sasētas kreses. Vispār sāku plānot arī piparmētras izaudzēšanu, un varbūt vēl kaut kādus tējas un garšaugus sarindošu uz palodzes. Jāpārstāda lielākā podā puansetija un tā. Ir iestājies vecums, kad izaudzēt pašam ir stilīgi un forši, kaut gan atceros, ka kvadrātmetrs "sava dārziņa" man mūsu vasaras mājas dārzā bija jau pavisam mazai, lai gan toreiz ar to rūpēšanos un atcerēšanos tā bija kā bija - beigās tāpat visu darīja omīte.

Ziņošu, kā veiksies manām kresēm.

5 komentāri:

  1. Superīgs cilvēciņš ^_^ Cik tāds maksā?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es nesaprotu, kā te var iekomentēt un kāpēc uzreiz grib, lai es reģistrējos.

      Lai nu kā, paraksts arī:

      Kristīne aka Miss Doherty

      Dzēst
    2. Latu, man šķiet. Bet es viņu jau baigi sen pirku, kaut kad ziemā. Taupīju pavasarim.

      Dzēst
  2. Apsveicu ar "Jauno sākumu" :))) Lai radošas domas un darbi! ;)

    AtbildētDzēst